Klachtenregeling TANDZORG.NL B.V.

Bij Tandzorg.nl B.V. streven we ernaar om u altijd goede en veilige mondzorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Uw feedback is voor ons belangrijk, omdat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze zorg kunnen verbeteren.

Praktijkadres
Tandzorg.nl B.V.
Mathenesserlaan 192A
3014 HE Rotterdam

1. Bespreek uw klacht eerst met ons
Bent u ontevreden over uw behandeling of over iets anders in onze praktijk? Dan raden wij u aan om dit eerst te bespreken met uw behandelaar of één van onze medewerkers. Vaak kan een persoonlijk gesprek een klacht snel en eenvoudig oplossen.

2. Onze klachtenfunctionaris (gratis en onafhankelijk)
Komt u er samen met ons niet uit, of bespreekt u uw klacht liever met iemand anders? Dan kunt u
terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze service is kosteloos voor u. De
klachtenfunctionaris helpt u met het duidelijk formuleren van uw klacht en kan bemiddelen tussen
u en onze praktijk.

• Klachtenfunctionaris : Klachtenfunctionaris Quasir, Postbus 1021, 7940 KA Meppel
• E-mail : bemiddeling@quasir.nl
• Telefoonnummer : 06-48445538

3. Een klacht indienen
U kunt uw klacht mondeling, schriftelijk of per e-mail indienen, zowel bij de praktijk als rechtstreeks bij de klachtenfunctionaris. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen vijf
werkdagen een bevestiging. U krijgt binnen zes weken een schriftelijke reactie. Indien nodig kan deze termijn één keer met maximaal vier weken worden verlengd; in dat geval houden wij u hiervan tijdig op de hoogte.

4. Geschilleninstantie
Mocht u er met ons en de klachtenfunctionaris niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke geschilleninstantie waarbij wij zijn aangesloten. Deze instantie kan een bindende uitspraak doen en eventueel een schadevergoeding toekennen.

• Naam : Stichting Zorggeschil, Postbus 1021,  7940 KA Meppel
• Website : www.zorggeschil.nl
• Telefoonnummer : 06 512 225 05
• E-mail : info@zorggeschil.nl

5. Uw privacy
Wij behandelen uw gegevens en uw klacht volledig vertrouwelijk, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Uw informatie wordt uitsluitend gebruikt voor de behandeling van uw klacht en voor eventuele kwaliteitsverbetering van onze zorg.

6. Wilt u meer weten?
Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op of vraag de klachtenfunctionaris om extra toelichting.