Aanmelden

U bent als nieuwe patiënt van harte welkom bij onze tandartspraktijk in Rotterdam. Het inschrijven is heel eenvoudig: U kunt zich inschrijven via deze pagina, maar u mag ons ook bellen via: 010-436 1604. Zorg ervoor dat u uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand heeft. U heeft deze nodig om de inschrijving af te ronden.

Online inschrijfformulier
Via het inschrijfformulier kunt u zich online inschrijven. Na deze inschrijving wordt u door ons gebeld voor het maken van een eerste afspraak.

Telefonisch contact
Liever direct telefonisch inschrijven en een afspraak maken? U kunt ons bereiken via 010-436 1604. Houdt bij het maken van de afspraak uw BSN bij de hand. U heeft deze nodig om de inschrijving af te ronden.

Spoedbehandelingen
Heeft u last van pijnklachten die direct moeten worden verholpen? Geef dit dan aan bij het maken van uw eerste afspraak. We zullen hier uiteraard rekening mee houden bij het plannen van uw bezoek.

Heeft u nog vragen over uw inschrijving? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons gerust bellen op 010-436 1604 of een e-mail sturen naar info@tandzorg.nl We helpen u graag verder! Wij kijken ernaar uit om u binnenkort te verwelkomen!

Eerste afspraak

Om een goed beeld te krijgen van uw algemene gezondheid en uw wensen op tandheelkundig gebied, verzoeken wij u om het online formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Zo kunnen wij onze zorg optimaal afstemmen op uw behoeften. Angstig? Vermeld dit bij het maken van de afspraak. Bij Tandzorg weten we hoe we daarmee om moeten gaan.

Op basis van de door u verstrekte gegevens bepalen wij welke van onze deskundige behandelaars het beste bij u past. We geloven in persoonlijke aandacht en willen ervoor zorgen dat u zich comfortabel voelt bij uw tandarts.

Tijdens uw eerste ontmoeting met de behandelaar zal hij of zij u uitleggen hoe onze praktijk werkt en welke behandelingen voor u geschikt kunnen zijn. Wij zullen ook röntgenfoto’s maken of de foto’s uit uw dossier bekijken om een duidelijk beeld te krijgen van de huidige staat van uw gebit.

Samen met u stellen we een behandelplan op dat volledig is afgestemd op uw behoeften en doelen. We zullen het volgende met u bespreken:
-Het aantal benodigde behandelingen.
-Het te verwachten resultaat van de behandeling.
-De mogelijke risico’s die gepaard kunnen gaan met de behandeling.
-Een overzicht van de geschatte kosten van het behandelplan.

We streven naar volledige transparantie, zodat u precies weet wat u kunt verwachten en welke kosten ermee gemoeid zijn voordat we beginnen met de behandeling.

Ons doel is om u de beste zorg te bieden en uw glimlach gezond en stralend te houden. Mocht u nog vragen hebben of een afspraak willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen!

Kosten en Vergoeding

Bij TANDZORG.NL streven we naar transparantie en gemak voor onze patiënten. Als u vragen heeft over onze tarieven of betalingsprocedure, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen!

Eerste bezoek en kosten
Bij uw eerste bezoek zijn er kosten verbonden, zelfs als er nog geen behandeling heeft plaatsgevonden. Deze kosten omvangen het consult, de benodigde foto’s en eventuele
(spoed)behandelingen. Onze prijzen zijn in lijn met de PrestaPe- en tariedeschikking
Tandheelkundige zorg van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA).

Betalingsbeleid
Om de behandeling soepel te laten verlopen, verzoeken we u de nota van uw behandeling bij
de receptie te betalen per pin of contant. U ontvangt een gedetailleerde rekening die u kunt
indienen bij uw zorgverzekeraar.

PIEN Support voor eigen bijdrage berekening
Bij TANDZORG.NL maken we gebruik van PIEN Support, een software die snel en eenvoudig uw eigen bijdrage berekent voor de behandeling. Ons team bij de receptie kunt u direct informeren over het bedrag dat u mogelijk vergoed krijgt van uw behandeling of de
begroting die uw behandelaar voor u heeft opgesteld. Let op, dat deze bedragen altijd onder
voorbehoud zijn en dat er geen rechten aan kunnen worden ontleend.

Gratis parkeergelegenheid

Achter de praktijk kunt u gratis parkeren op de parkeerplaatsen 1 tot en met 6 van TANDZORG.NL. U krijgt toegang tot de parkeerplaatsen nadat u heeft aangebeld links naast de garagedeur bij nummer 194. Nadat u uw auto heeft geparkeerd, loopt u via dezelfde weg terug naar de ingang van onze praktijk op nummer 192.

Meest gestelde vragen

1 Wat gebeurt er met mijn dossier?
Van iedere patiënt wordt een tandheelkundig dossier bijgehouden. Hierin staan alle gegevens die betrekking hebben op uw behandeling. Omdat het dossier gaat over úw mondgezondheid kunt u het uiteraard inzien. Binnen onze praktijk kunnen alle tandartsen over uw dossier beschikken. Als u gaat verhuizen kunt u TANDZORG.NL vragen om uw dossier naar de nieuwe tandarts te sturen.

2 Vraagt TANDZORG.NL mijn oude gegevens/ dossier op bij mijn vorige tandarts?
Uw patiëntendossier kan worden opgevraagd door uzelf als cliënt, of door ouders of een vertegenwoordiger van de patiënt. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze receptie op 010-4361604.

3 Kan ik eerst eens komen kennismaken, voordat ik mijn oude tandarts afzeg?
U kunt een afspraak maken voor een intake gesprek, ter kennismaking. Aan de hand van dit gesprek kunt u besluiten of u daadwerkelijk patiënt wenst te worden in onze praktijk. Tevens geeft het ons de mogelijkheid te bepalen of wij de juiste zorgverlener voor u zijn, afgestemd op uw wensen en zorgbehoefte.